29 Mayıs 2012 Salı

Bebek Patiği Yapılışı (Tığ işi)

Bebek Patiği Yapılışı (Tığ işi)

 

Tığ işi bebek patiğinin nasıl yapıldığını aşağıda aşama aşama resimlerle açıkladım. Ayrıca patik açıklamasının sembollerle şema gösterimini ve ingilizce kısaltmalarıyla metin olarak anlatımını da diğer yayınımda bulabilirsiniz. Her ikisi de size bebek patiği yapımında yardımcı olacaktır.. 
Açıklama için tıklayınız.













Bilekten bağlamalı patik anlatımı (0-4 ay) için diğer yayınıma göz atabilirsiniz..


 

2 yorum:

  1. merhaba elislerinizi cok begendim elinize saglik cok güzel yapmissiniz mükemmel bende sizden yardim alarak örmege caisiyorum Allah ragzi olsun böyle patik ariyordum sizden ricam6-7-8. resimden anlayamadim kac sira ikili trabzan SIKIYNE olacak yardim ederseniz sevinirim saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Kusura bakmayın 1 hafta gecikmeli gördüm yorumunuzu. Umarım sorunu çözmüşsünüzdür. isterseniz sayfanın üst kısmındaki iletişim'den bana mesaj atabilirsiniz.. görüşmek üzere, sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...