15 Haziran 2012 Cuma

Tığ Oyası Örnekleri 2012 - 15 örnek

Tığ Oyası Örnekleri 2012 - 15 örnek 

Yazma kenarlarına oya yapmak için tığ oyası örnekleri arayanlara 15 örnekten oluşan bu yayınımı hazırladım. Umarım aralarında beğendiğiniz örnekler olur. Ben de bu blogu açmadan önce yazma kenarına oya yapmak için internette araştırma yapmıştım ve bir süre sonra bir blogta çok güzel örnekler bulmuştum. O blogta oya örneklerini bulduğumda çok sevinmiştim ve blog sahibine çok dua etmiştim. Ondan sonra bende elimdeki örnekleri paylaşmak istedim ve benim gibi oya örneği arayanlara faydalı olabilmesi için bu blogu oluşturdum. Ama şimdi paylaşmak istediğim başka elişi örnekleri olduğunda onları da paylaşıyorum :)
















2 yorum:

  1. siteniz çok güzel elinize emeğinize sağlık çalışmalarınızın devamını heyecanla bekliyorum iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Son zamanlarda tığ işi bebek patikleriyle uğraşıyorum. Ama bir yandan tığ oyası örneklerini de biriktirip öyle eklemeyi düşünüyorum. Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...